- Syskonlunch -

Har just kommit hem från en trevlig syskonlunch med Alexandra på Portside. Fläsksås, potatis och sallad var dagens lunch, helt ok, inte nära lika god sås som moffas men det dög eftersom jag var vrålhungrig:)

Har också hunnit läsa klart sociologi - boken och har mailat min lärare om huruvida min plan för hur jag lägger upp uppsatsen duger. Det gör den! Yes, imorgon är det bara att börja skriva då! Känner mig laddad och det känns som om jag har skrivandet under kontroll. Jag borde hinna med fem sidor tills måndagen, jag har ju hela helgen på mig:) (Reklamflashback)

Nu ska jag skriva Kvinnovetenskaps texten och sen ska jag chilla med en tvättäkta kändis skvallerblaska: "Hänt, BILD".Jihuu! Älskar att läsa om alla kändisar och helt ointressanta saker som till exempel hur mycket kaffe Lindsay Lohan har börjat dricka, eller hur mycket Paris Hiltons hund väger. Härligt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

heej.. :* hur är det med dig? har du lite tid över i helgen eller ska du plugga? ska nämligen komma till ön för första gången på... alltför länge... jag skäms... Men vill träffa dig, så många som möjligt faktistk och det verkar som att några faktiskt är där den här helgen, så jag hoppas att jag har tur!??? Kram :)

2009-02-04 @ 14:17:35
URL: http://mperfection.blogspot.com
Postat av: Josefin

Hej! Jo jag hörde att du e påväg, tyvärr kommer jag inte att vara på ön då eftersom jag är det nu:/ I helgen har jag väldigt mycket att stå i, hmh, synd, skulle ha varit jättekul att träffas!Men hoppas du har det jättebra och att många andra är på ön:)! Kram

2009-02-04 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0