- Simning är sunt -

Har för en stund sen kommit hem från en härlig power promenad i vintervädret! Jag gick ända till Uittamo eftersom V sade att det finns en simhall där och jag ville kolla in hur den såg ut. Det verkar riktigt bra, eller ja, tillräckligt bra för att jag ska kunna längdsimma där, så det kommer att bli min nya " göra-minst-en-dag-i-veckan" - grej. Skitskoj! Dessutom är det inget gigantpris direkt, 2,50e och då får man simma hur länge man vill! Jag ska nog simma en till två gånger i veckan tror jag! Dessutom är det roligt att simhallen ligger på gångavstånd, okej, det är ju nog en bit, men inte längre än mina vanliga kvällsprommisar, så det kommer att bli perfekt!

Solen är fortfarande uppe och det är ljust ute! Vi går mot ljusare tider, minsann! Ikväll ska vi hyra film, vi har länge velat hyra " The strangers" och idag ska vi slå till, eftersom tisdag är en så dålig Tv-dag! Jag ska också fixa ihop en lika mumsig fruktsallad som förra veckans, bjuder eventuellt V på lite den här gången:)

Vill gärna dela med mig av en låt som jag lyssnat på varje dag den senaste tiden, nämligen Cléopatre med låten Une autre vie! Verkligen en jättefin låt och eftersom jag är helt fast i den franska kulturen igen, kommer antagligen min mp3 att fortsätta fyllas med fransk musik:) Enjoy!


 Solen på väg ner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0