- Rep i skrubben -

Morning! Ny dag igen då, herregud vad tiden går! Den är ju för fasen onsdag idag, onsdag redan! Nå, snart helg igen, jei:) Vi såg på filmen igår, usch, riktigt skräckande! Jag sa åt V igår att jag inte kan se på skräckisar för en lång tid framöver eftersom jag är helt paranoid nu. Tror hela tiden att jag hör en massa ljud, ser en massa skuggor och sitter och kollar mig över axeln då jag är ensam! Det är inte bra! Dessutom har jag försökt övertala V att vi borde fixa ett tjockt rep som vi kan sätta i skrubben och ifall nån bryter sig in i vår lägenhet och vill ta livet av oss, så kan vi lätt ta repet och svischa ut oss från balkongen! Bra idé tycker jag, V sa att vi knappast lär behöva svischa ut oss, men jag är hellre på den säkra sidan...Nästa gång blir det i allafall romantisk komedi!

Idag blir det skola från ett till tre, och sen ska jag på jobb! Jee, jag riktigt väntar, det ska bli så roligt! Det var så längesen, det har säkert kommit en massa nytt till barnavdelningen, härligt:)! Jätteroligt att få se alla arbetskompisar igen:)! Kommer att bli en lång dag idag,men säkert jättebra:)!

Nu ska jag kolla lite igenom statistiken, jag funderar seriöst på att hoppa av, den suger. Problemet är bara att den är obligatorisk och att jag måste gå den nångång. Men jag hinner ännu:)! Ha en bra dag, lyssna på Alexandra Burke - Halleluja, den är så fin!
Jag bjuder på en minibild av filmen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsesj!

Lycka till med visdomen i morron.. skölj med corsodyl och ta burana förrän du far. skölj int och spotta int..efteråt.. utan bara va..Hoppas du hade bra på jobbet!

Krammamma

2009-02-18 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0