- Pirr i magen -

Äntligen var den här skoldagen över. Har kännts som en evighet eftersom jag var tvungen att vänta från 12 till 15 innan vi hade vår gruppdiskussion. Nu börjar helgen för min del, och ja, imorgon fyller jag år! Wihuu! Eller egentligen inte, jag börjar få världens åldersnoja, 21 år! Herregud. Men nåja, än är jag inte närmare trettio än tjugo:) Hah!

Ikväll ska jag inte göra någonting speciellt, vänta att V kommer hem och sen eventuellt hyra nån film och bara chilla. Känns som om det var en evighet sen!

För de som ännu inte köpt födelsedagspresent till mig (E hint hint) önskar jag mig ett vitt nytt överkast till sängen:) Fast sen gilar jag överraskningar också, massor! Så egentligen önskar jag mig ingenting:)! Mammas present kunde vara en fyllkaka:) Hemmagjord, gillar inte Frödinges färdiga lika mycket som hemmalagade. Förutom kladdkakan, den är to die for!

Nu ska jag äta en drottningsstrut i väntan på älsklingen! Ha en skön kväll! Lyssna på Lord Est - Sun vieres on lämmin, min absoluta finska favorit:) Så knasiga texter om ingenting, fast den här är riktigt fin! Påminner mig om the good old days:)! So long!

Kommentarer
Postat av: e

tyvärr e jag närmare 30:( deppigt värre:)njut av din ungdom

2009-02-12 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0