- Måndag -

Vitsi vilka smarriga våfflor det blev! Jättegott, massor med glass och sylt, perfekt!:) Efter våfflorna blev det kuorosota, men vi såg det inte till slut eftersom vi började titta på "Boogeyman" på film istället. Tyvärr blev det int av att se den till slut heller eftersom jag stängde av efter en halv timme, eftersom V såklart somnade och jag vägrade se på filmen själv! Usch, en riktig äcklig skräckis. V är väldigt svår att hålla vaken, han somnar typ alltid. Värst är det ändå då han somnar på bion, det har han gjort flera gånger! Borde kanske ta med en termos kaffe istället för cokisen nästa gång..

Som bäst sitter jag i bibban, och måste medge att jag är aningen skrämd av min datorgranne. Han verkar väldigt frustrerad och sitter och svär för sig själv hela tiden och jag kan ju säga att tangenterna inte håller vilken slags behandling som helst.. Kanske jag borde byta dator...

Idag har jag bara statskunskap kvar, ny kurs. Sen har jag bestämt att jag ska hem, kan det vara finare väder? Konstigt, igår var det helt hemskt väder och idag är det helt glömt och solen lyser som aldrig förr! Hoppas bara att jag hålls på fötterna, det är ju så förbenat halt!

Nu ska jag surfa vidare och vänta att Anna kommer så att vi tillsammans kan gå och bli statskunskaps upplysta:) Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0