- Lördag, igen -

Så var veckan över igen en gång. Idag ska jag och V iväg och köpa ny spis till lägenheten. Vår gamla har helt gett upp, men den är typ gjord för 150 år sen, så det är väl kanske inte så konstigt!

I eftermiddag kommer sen Alexandra hit, vi ska ut på krog ikväll. Hoppas bara att min mun är lite bättre ikväll, för just nu är läget bara bättre på ena sidan. Puh, önskar att han bara tagit ut den ena tanden, för då skulle jag inte ha ont alls mera. Men jaa, någongång skulle ju den också ha behövats ta bort, så lika bra att ta två flugor i en smäll nu istället.

Iallafall ska jag försöka kurera mig under dagen så att jag också kan fara med ut. Kan dessutom varmt rekommendera Saarioinens räksoppa! Jättegod, jag blev otroligt positivt överraskad, mums! Nå, ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: e

men e d int den som äger lägenheten som ska fixa d?

2009-02-21 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0