- Ledigt -

Morning! Oj vad skönt, idag är jag ledig! Jag skulle ha haft föreläsning på eftermiddagen, men läraren inhiberade den av någon orsak, perfekt! Nu på morgonen ska jag dock sysselsätta mig med att läsa statskunskap, eftersom jag knappast hinner läsa så mycket i helgen. Dessutom borde jag skicka in min sociologiuppsats till läraren, jiises vad det är mycket jag ska komma ihåg!Tur att det finns kalendrar, jag ser i min kalender minst tusen gånger per dag så att jag vet vad jag ska göra. Tur så ska jag idag tillbaka till ön, får åka hem med Linda, skönt, tycker inte om bussar! Syster E är hemma på sportlov så det blir nog att umgås resten av veckan:)!

Gud, jag är så sugen på fastlagsbullar nu! Jag tycker mig till och med känna lukten av bullar i min lägenhet:(! Kanske mamma har kvar bullar från senast, så kan man fylla dom ikväll! Skulle sitta fint! Men nu ska jag äta morgonmål, och sen sätta igång med dagen! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0