- Innedag -

Fredag då, alla mina planer får jag nog ställa in. Jag hade tänkt gå och simma idag, flera timmar, men jag tror att jag är tvungen att stå över eftersom jag har ont i munnen. Eller ont och ont, det känns rätt ömt och jag vill inte riskera någonting. Det här är faktiskt inte alls så kul...men det blir väl bättre hela tiden. Jag gjord i allafall ett långsamhets-rekord i morse, jag åt en miniskål mannagrynsgröt med soppa på 45 minuter! Jösses! Det tog en evighet.

Nåja, vad annat? Jag borde väl läsa på nå jäkla tent, men jag orkar bara inte..Tråkigt att sitta här ensam, visst skulle jag kunna gå ut och gå..kanske hyra film..Nej usch, jag är på världens slöaste humör och önskar att jag ska bli bättre i munnen.

Herregud, Parma och låten Grattis måste ju vara sämst i världen! Vad är det för skit? "Grattis och lycka till"...Nej gud, kan dom aldrig spela något annat i fredagshälsningen? Nej nu är jag alltför pessimistisk, ska nog ta och skärpa till mig nu! Vill att V ska komma hem...tur så kommer han klockan fem...Ha en bra dag ni! Hejhej...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Ja, jag ojade mig för samma hemska Parmas låt Gtattis och lycka till...men stackars dig, gå lite ut och gå i alla fall det är ju inte kallt nu heller!Vi hörs!Kramamma

2009-02-20 @ 11:09:22
Postat av: e

håll dig stilla nu du...tycker jag..förresten ha du gjort mannagrynsgröt???

2009-02-20 @ 15:10:44
Postat av: Josefin

Jo jag håller mig stilla, jättestilla! Jo jag lagade i morse? Hurså?

2009-02-20 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0