- Färdig -

Wihuu! Nu har jag skrivit min uppsats färdigt och hoppas innerligt att det är en uppsats jag skrivit också:) Hih, vad skönt! Nu kan jag för en gångs skull ha ett veckoslut utan en massa saker jag msåte göra hela tiden. Ingen bok att läsa och ingen tent att förbereda. Great!

Har just märkt att vår nedre granne verkar ha samma musiksmak som mig och jag trodde redan för ett ögonblick att han/hon hade stulit min cd, eftersom de flesta låtarna var samma som jag har på min nya skiva. Den låt som ekade mest genom golvet var Aventura med låten Obsession. Den låten är så härligt härlig och jag får sån Tunisien - fiilis varje gång jag hör den:)!

Nu ska jag bädda sängen och sen städa undan lite granna och efter det ut i snön och njuta. Ska också in till stan en sväng, har inte hunnit det på flera veckor känns det som:(. Måste föra tillbaka en tröja till H&M som krympte efter första tvätten, jag skäms för att säga det! Men så är det! En ny ska jag ha! Tyvärr kunde jag inte ha sång idag eftersom jag känner att halsen fortfarande inte är riktigt hundra, tråkigt, jag har världens sång - fiilis:(!

Men nu ska jag påbörja min lediga, städiga fredag! Ha en bra dag! Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0