- Sjuk, sjuk, sjuk -

Ojdå! Här har jag inte skrivit ett inlägg på väldans länge! Tyvärr har jag haft en massa att göra varje dag såhär inför julen så det får gå som min ursäkt denna gång:)

Jag har hunnit med rätt mycket sen jag sist skrev så orkar inte rabbla upp allt här nu, men sjuk, det har jag blivit igen! Jag blir så irriterad! Jag gör allt för att hålla mig undan baciller och sjukdomar, men ändå blir jag sjuk. Just nu har jag en helt asahemsk hosta som vägrar ge med sig! Det började redan i onsdags och jag tror att svininfluensavaccinet, som jag tog igår, kan ha gjort saken värre. Inatt trodde jag att jag skulle dö, ensam och övergiven i min lägenhet, och funderade på om ambulansen ens skulle slippa in i mitt hus och min lägenhet. Jag målade upp värsta skräckscenariot, där jag skulle ligga livlös på golvet i mitt rum och att ingen skulle hitta mig här förrän jul. Kul! Tack och lov vaknade jag med livet i behåll i morse.

Hatar att vara borta från jobb igen! Och jag som trodde att jag var helt frisk, men nej. Åh!

Ska strax åka iväg till läkaren, före det borde jag väl klämma i mig något morgonmål och en massa vitaminer, även om vitaminerna inte verkar vara på min sida denna höst.

Ha en najs dag, jag lär då inte ha det! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0