- Bloggtorka -

Jihuu! Nu är jag äntligen helt frisk! Helgen och glöggrundan på fredagen var helt superb och jag hade helt otroligt kul.

Nu är det ny vecka på gång och jag är också på gång. Förra veckan kammade jag hem 15 studiepoäng och denna vecka har jag kammat hem 5 poäng, I'm on fire! Jag börjar ha det på grej, finally!

Idag blir det intervju med Anna till sociologin och sen shopping för en gångs skull och senare renskrivning av intervju! Jag vet att jag är skit på att blogga nu, jag har så lite tid att sitt framför datorn.

Så det stämmer alltså, Redrama har gjort en svensk låt. What? Det låter kufiskt. Håll dig till engelska.

Ha en trevlig dag! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0