- När det är dags att banta -

Äntligen hemma i Dalsbruk. Två lediga dagar kvar av sommarlovet och de ska jag alltså tillbringa här. Idag vid elva hade jag frissa, det var på tiden. Jag klippte bort rejält mycket men det märks nog inte så hemskt ändå:) Men nu känns det bättre iallafall. Hårfärgen väntar ännu på hyllan. Sen är det mission accomplished.

Efter frissan blev det en visit hos moster och lilla kusinbarnet. Hon är allt prima och snackar en massa hela tiden, en del mera förståeligt än det andra:) Men väldigt klar var hon iallafall då jag idag satt på en stol och hon kom väldigt nära, stirrade på min mage och sa: " Beibi dää".


Kul. Som sagt, dags att banta eventuellt?

Nu ska vi äta här, jag har fixat mumsig mat. Kanske jag dock borde stå över..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0