- Lyckat -

Oy my! Dagen efter då, men måste säga att inga större men faktiskt:). Gårkvällen var skitskoj, verkligen! Jag och Emmi träffades i stan och sen gick vi till Donna för att börja med varsin cider. Senare joinade Emmis pojkvän och hans kompisar och där satt vi ytterligare en stund för att sen helt enkelt konstatera att det var dags för mig och Emmi att gå och svänga våra lurviga på Amarillo. Vi dansade där typ hela kvällen, ena orsaken till det var att såklart att det var så jädrans skoj, andra orsaken var att vi på så vis då kunde hålla oss borta från snuskiga gubbar som prompt skulle lukta på Emmi. Nice!

Jag var hemma lite efter tre och somnade gladeligen. Verkligen en rolig kväll, jag har glömt hur skoj det är att bara gå ut och dansa!

Nu lagar jag potatis och maletköttsås och ska snart äta. Bunkrade också upp med chips och choklad för kvällen, som för min del kommer att bestå av Frendit, säng och slapphet. Ha det så bra!


 Jag och Emmi, rätt flummig bild:)

Kommentarer
Postat av: e

antagligen va dom itn så lurviga..hoppas jag...hm..

2009-08-16 @ 17:31:07
Postat av: ..:emmi:..

Det var verkligen sketaroligt, länge sen man dansa så där mycket. Mina fötter är riktigt trötta idag.. sniff-gubben kund jag dock gärna ha sluppit...

2009-08-16 @ 20:15:49
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0