- Kul dag -

Fredag igen då! Fortfarande har veckorna inte lugnat ner sig, de bara flyger förbi. Igår kom världens sötaste lillasyster till Åbo, prick klockan 8 på morgonen ringde dörrklockan. Nice:)

Vi gjorde oss i ordning och gick sedan in till stan. Vi shoppade hela dagen med undantag för en middagspaus vid tre. Vi åt väldigt mumsig mat på Frak Benellis i stan. Rekommenderas.

Vid sex åkte vi hem till mig och gick till närbutiken och köpte dajmglass, slurp! Vid nie åkte Nathalie hem igen och då åkte jag till Nylandsgatan och Graceland för att träffa Emmi över en cider. Dagens trevlighetssaldo var väldigt högt.

Jag är faktiskt rätt lyckligt lottad som får vara i mitten av alla syskon. Jag har två härliga storasystrar och en lika härlig lillesyster och dessutom en liten bror. Jag menar, kan det bli bättre? Syskon är det bästa som finns:)

Idag vaknade jag inte förrän efter elva (!), och har nyss diskat undan och ska snart ut och gå lite grann. Ska först på jobb till fyra idag, så jag hinner greja lite innan dess. Imoron blir det morgontur och sen ledig igen, lyxigt värre! Dessutom blir det krog imorgon, och jag  ska inte på jobb dagen efter! Ska bli asakul! Hoppas jag. So long!


 En sommarbild av mig i Dalsbruk:)

Kommentarer
Postat av: e

jepp syskon är det bästa:)men dom kunde ju bo lite närmare bara...

2009-08-14 @ 13:59:54
Postat av: mamma

Tacka vet jag mammor och pappor.. så det finns syskon..!! Vi är lyckligt lottade alla...!!Kramamma

2009-08-14 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0