- Kaffe -

Kom just hem från en kaffe på stan med Emmi. Vi gick till Café Brahe och klämde i oss rätt rejäla kakbitar. Mums! Vill man ha stora bakelser som smakar som en liten bit av himlen ska man definitivt gå dit.

Har också hunnit städa lite efter att jag kom hem. Diska bort disk och dammsuga och tvätta wc:n, väldigt trevligt! Nu ska jag försöka hitta nå bra musik, det känns väldigt svårt nuförtiden.

Märkte annars idag att glassbilen kommer till mittt område på tisdagar, och att den dessutom kommer så nära den bara kan, eftersom den parkerar rakt utanför ingången till mitt hus. Nice. Synd bara att jag inte kan äta glassbils glass, jag får eksem och keikkers.Men annars trevligt!

Ha en trevlig kväll! Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0