- Jag vet -

Jo, jag vet att jag har uppdaterat otroligt dåligt de senaste dagarna, men jag har haft fullt upp med att leva sommarliv. Åkte till Bruke på torsdag och chillade hemma på gården hela fredagen. Simmade, solade och gjorde ingenting. Umgicks med lillebror och N:)

På lördagen bar jag och mamma ved, snacka om att det var längesen jag gjorde något sånt. Men det kändes riktigt skoj att hjälpa lite:)

PÅ kvällen bar det av på PoolParty till Anna och Emil. Jätteskoj. Dessutom åkte jag därifrån till Alexandras kräftskiva, och skålade lite med dom där. Mitt kräftsaldo: en stjärt!

Igår kom jag tillbaka till Åbo igen, och raka vägen på jobb. Trevligt det med, efter två lediga soldagar:) NU ska jag snabba mig till butiken och sedan cykla iväg mot jobb. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Mitt kräftsaldo: en femtedels stjärt. Ingen hit.

2009-08-10 @ 10:37:06
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: e

skärpning med uppdatering jo..:)!!!!

2009-08-10 @ 14:20:15
Postat av: Anonym

du e på nätet med vår sång:)skitbra jose, men gillar svenska texten bättre:)av givna skäl förstås:)

2009-08-10 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0