- Irritation -

Usch vilken hemsk dag idag. Jag försov mig till jobbet en halv timme och hela dagne är förstörd efter det. Jag blir så förbannad på min telefon att det är inte sant. Efter åskan i tisdags har jag inte haft någon som helst hörbarhet i min lägenhet. Jag måste ha telefonen helt vid fönstret, eller sen helst ute på balkongen, för att ha så mycket som en stolpe. Irri!

Igår försökte jag fixa telefonen genom att stänga av den och sätta på den igen. Och jo, jag tror fortfarande att det kan hjälpa i alla situationer. Nå anyway, sen var jag tvungen att ställa in datum och tid också, vilka jag antagligen ställde in fel. Då jag vaknade var klockan 7.36 och på min telefon var klockan 6.36 och dessutom var det fredag. Jag menar, Oh My God.

Jag fick panik och bara hoppade på cykeln och pinade iväg till jobbet. Då jag kom hem ringde jag till Saunalahti, men efter att ha köat i 15 minuter orkade jag inte längre. Nu är jag måttligt störd på både telefon, Saunalahti och mig själv!

Snacka om att jag lagar kladdkaka idag! Fullt med grädde! Adjö!


Kommentarer
Postat av: e

haha..nåja d är världsliga saker...fixas lätt av kladdkaka och myskväll:)

2009-08-20 @ 17:55:16
Postat av: Anonym

hahah ! :D låter kul ;D

2009-08-20 @ 19:17:56
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0