- Helgen tar ut sin rätt -

Hemma efter en arbetsdag av total trötthet. Helgens bravader tar ut sin rätt och jag känner bara för att gå och sova bort hela dagen. Typiskt att solen ska lysa för fullt just då man har en sån här dag.

Lördagen blev också helt trevlig, men jag var hemma tidigt eftersom jag skulle jobba igår. Gjorde inget annat speciellt igår, förutom gick till butiken och handlade en massa onödigt godis och choklad och sånt, vilka jag behövde då jag kollade på "Pretty Woman":)

Nu ska jag strax äta och sen lägga mig på sängen, äta godisrester och kolla på Friends. Eventuellt ersätta vännerna med Harry Potter och den sista boken, ifall ögonen hålls öppn det vill säga. So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, tack för kommentaren (: noup! inte mera!Du måste smaka min kladdkaka så får du sen skryta ;)

2009-08-24 @ 15:54:52
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0