- Handla inför skolstarten -

Yes, en fin dag idag! Och gissa om jag är ledig, JO:)! Jihuu! Fast dagen kommer egentligen mest att tillbringas i stan. Har en massa ärenden att uträtta och så ska jag träffa Anna för att planera skolan. Jag har ingen aning om nå kurser what so ever, och det känns som att det är dags att skärpa till sig.

Dessutom har jag världens inspiration att handla pennor, mappar och häften för att vara så organiserad som möjligt då skolan börjar. Jag tror det där med att köpa nya saker till skolan alltid kommer att kännas lika roligt. Jag minns ännu hur "into" man var i lågstadiet då man innan skolstarten åkte in till Åbo och handlade nya grejer, bäst var det om man fick en ny skolväska också. Hih:)

Tyvärr har jag det felet att jag kanske hålls organiserad en vecka, sen blir det back to normal igen, det vill säga ingen ordning och allt upp och ner.

Sen ska jag lämna tillbaka mina "wet-look" - leggings från H&M också. De var helt fina på, men känns ändå som om jag inte kommer att gå med dem. Lika bra att lämna tillbaka.

En ny, charmig låt av Rihanna och Lady Gaga. Bra artistblandning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem tipsade om låten? Jo förstås JAG! :))

2009-08-20 @ 19:16:07
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0