- Friskis och svettis -

Jepp, det är jag det! Jag är äntligen frisk, och har fått jobba, men på jobbet är jag däremot en riktig svettis! Alltså alla håller på att dö av värmeslag där inne, det måste vara något fel på luftkonditioneringen. Först trodde jag att det bara var jag, men nej, alla andra har lika hett! Hemskt att jobba och svettas hela tiden. My god!

Har som bäst pannan med vatten på spisen och ska strax dricka mumsigt te med skogsbärs smak och äta lingonbröd med tomat. Mums! Dagens låt måste vara Akcent feat. Inna - Hot! Gud så bra den är!



Kommentarer
Postat av: Heni

De e alltid najs att jobba när man tror att man snart lider av vätskebrist på grund av allt svettas! I can feel u.. ): Snart ses vi ju, inte längre kvar! Har saknat dj! (:

2009-08-05 @ 09:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0