- För ett torrare golv -

Äntligen har jag fått inhandlat min gummiskrapa till badrummet. Jess! Nu är golvet torrt med bara ett enda drag. Härligt!

Dessutom fick jag och Anna planerat vårt skolår rätt bra och som det ser ut nu verkar hösten se helt OK ut för min del. Ledigt varje fredag. Toppen!

Min effektivitet slutade inte här heller, eftersom jag också har framkallat alla mina gamla bilder som jag gärna vill få bort från datorn. Great! Nu är det bara att vänta på att bilderna kommer:) Sen ska det klistras, limmas och skrivas. Skönt att också ha det ur världen.

Nu ska jag surfa runt lite och sen blir det Bremer med Emppu. Tydligtvis cheesecake!:) So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0