- Erasmus -

Gårdagen var en av de bästa på länge! Jag jobbade först 7 timmar, slutade halv tie och fick sen skjuts hem med Hanna:) Efter det bestämde jag mig för att joina B och L och mötte upp dem i stan för att sen dra vidare till jokilaivat och Donna. Där hade L stämt träff med lite utbytesstuderanden, italianos, spanjorer och tyskar. Väldigt nice:)! Hah!

Efteråt drog vi vidare till Amarillo/Börs och sheikkade hela natten lång. Jätteskoj!

Idag var det en dag på stan med mamma, N och I. Vi åt också kinesiskt idag, längesen jag åt det, gott! Nu blir det antagligen att hppa på cykeln och träffa B och L för lite after-rödvin. Skoj! Job imorgon vid halv 10. Fint!

 

Är alla låtar som heter "I'm yours" bra eller?:) Den här är så fin..killens röst är bara för härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0