- Bastu -

Gudars, min lägenhet är som en bastu för tillfället. Solen gassar på för fullt och värmen försvinner inte direkt då jag har hållit på och städat och dammsugat här hela morgonen. Puh.

Lyssnar för tillfället på min Koop. Har inte lyssnat på hans skiva på länge, eftersom det har hämtat en del minnen. Men nu känns det bra att lyssna igen, han är så bra. Och dessutom har jag äntligen kommit till den punkt där jag märker att minnen är minnen, men att det är nuet man ska leva i:) Allt man har varit med om bär man med sig, och växer av, men det får inte stoppa en att gå vidare.

Där fick ni en bit av mitt filosofiska jag:)

Nu ska jag ut en sväng och sen duscha och iväg till följande bastu --> jobb! Ajö!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Exakt! Det var ju sådär jag sa för nån månad sen, men då insåg du d int rikit själv ännu...

2009-08-06 @ 15:47:16
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0