- Allting var bättre förr -

Jestas vad varmt det är. Mystiskt väder. Man skulle kunna tro att onsdagens åskväder skulle ha rensat luften lite men icke. Kom just hem från moffas, vi satt ute och pratade över en och en halv timme:) Mysigt. Han berättade historier från sin barndom och om hur det såg ut i Dalsbruk förrut och jag lyssnade och önskade att jag skulle få åka tillbaka i tiden och leva en dag som det var i Dalsbruk förr:) Moffas historier är bäst och han har faktiskt ett otroligt detaljminne, vilket gör allting ännu mera intressant!

Har också hunnit färga håret idag. Rätt mörk igen, men jag gillar det. Nu borde jag egentligen packa alla mina saker att jag inte glömmer kvar typ hälfte nsom förra gången, men jag känner istället för att lägga mig på soffan med en Marabou och kolla på tv.

Ikväll åker jag tillbaka till Åbo och sen börjar helgjobbet igen. Blä. Men sen är sommarjobbet över och hösten och skolan tar fart igen. Jihuu! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0