- Vintern rasar, lalala -

Glada vappen! Jag har redan börjat min dag för längesen men har inte riktigt hunnit sätta mig vid datorn och blogga. Vi hade tydligen franska idag så jag var tvungen att släpa mig dit och hämta min tent, även om jag var helt dödstrött efter gårdagens jobb.

Igår var en historisk dag för mig. Jag var utan mat, bortsett från en yoghurt (!), hela dagen och jag dog inte! Jag skulle egentligen äta på jobb, såklart, men tyvärr råkade jag söndra burköppnaren på jobb, nå invecklat crap från IKEA och därför blev straffet en arbetsdag utan mat! Jag trodde jag skulle dö, men det gjorde jag inte. Alla som känner mig väl vet att jag inte är en trevlig person om jag inte fått mat eftersom jag lever för maten. Stackars alla kunder i H&M, Skanssi igår. Nå anyway, I'm alive.

Dessutom är det ett under att jag är alive idag också, eftersom jag tänkte bli överkörd tre gånger på vägen till skolan. Folk är som galna då de sitter i sina bilar och jag som tänkte "gina" över Cittari parkeringen, tji fick jag! Parkeringen var proppfull redan klockan tio och där tänkte två bilar köra över mig, och på Nylandsgatan i backen svängde plötsligt en bil upp på trottoaren och jag fick tvärbromsa. Tack!

Nå, nu har jag handlat vappmat och picnic mat för imorgon och borde vara laddad för fest:) Ska snart möta Alexandra och J och de andra på stan och sen kommer de hit tills vi klockan 18.00 ska till Vårdberget för att lyssna på Brahe Djäknar! Ha en bra valborg! Hurraaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0