- Vårfin -

Jihuu, äntligen har jag hittat en perfekt "ut och gå" - vårjacka åt mig! En knallrosa, precis som jag ville ha det:)! Köpte också lite sängkläder och annat smått då vi gjorde en andra tripp till Farsta. Nöjd!

Jag har också märkt att jag inte har tagit tillräckligt många bilder under denna ledighet, jag har faktiskt bara tre bilder i kameran! Vad ska jag nu bjuda på här på bloggen då jag kommer hem? Nä, inte annat för mig nu än att gå och ta lite bilder. Vet bara inte vad motiven ska vara, det måste ju vara något trevligt och underhållande..hmm..Vi får väl se vad det blir..:)

Trevlig kväll! Det verkar iallafall grannen ha, jammar för fullt på sin basgitarr. Härligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0