- Studiecirkel -

Nu börjar min vecka på allvar då. Min franska presentation gick bra, jag var inte alls nervös, och jag märker varje gång jag ska framföra något att jag inte är ett dugg nervös, tycker snarare det är kul. Jag antar att jag får tacka mina teaterår för den saken:)

Nu ska jag strax sticka iväg till Åhuset där årets sista sociologikurs drar igång. Efter det blir det statistikläsning hos Anna och Emil,studiecirkel,  jag är lite skraj för det...hih.

Inget annat nytt att rapportera, vilket faktiskt inte är någon nyhet. Det händer inget roligt mera, bara hemska dödskjutningar och jordbävningar då jorden säger ifrån!

Nå ha en trevlig grå vardag! Adjö:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0