- Sommarhelg -

Veckostart igen. Fast för våran del känns det nog mera som söndag eftersom ingen av oss har haft jobb eller skola idag. Vi hade helt trevligt på lördag och vi åkte till en bar och lyssnade på Pepe Gonzales då han spelade live musik. Helt nice ställe och mysigt att bara sitta och chilla:) Innan vi for hem gick vi och äta kebab, mums. Jag har nog en liten förkärlek till det, även om jag tycker det ser jättesnuskigt ut då den där stora köttklimpen rullar runt på den där pinnen mitt i köket.

Igår åkte vi iväg till stugan och hade en riktigt skön dag ute i solen. Vi grillade, badade bastu och spelade gitarr och kort. Kändes som sommar:) Men idag kom vi tillbaka till Åbo eftersom vi ville gå en sväng på Skanssi, + att jag måste läsa på min två tenter jag har imorgon! Usch, statistik och franska. Känner mig rätt oförberedd för båda, men så är det alltid med vårtenter, man har inte lust att sitta inne och läsa. Men nu har jag läst lite iallafall. Lite mera franska får det bli ikväll, just nu måste jag bara få gå ut en sväng och andas!

Ha en bra veckostart! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0