- Lyckad kväll -

Morning! Har inte hunnit skriva så mycket nu igen, men det vill ofta bli så då jag åker till Dalbruk. Det finns så mycket annat att göra att man inte hinner nörda sig framför datorn lika mycket som hemma i Åbo:)

Gårkvällen med flickorna var jättelyckad men tyvörr blev kameran hemma igen än gång, förstår inte hur svårt det kan vara att få den med sig! Nåja, kanske jag får låna bilder av någon annan. Vi åt gott hos Karin, spelade biljard och sen bar det iväg till "ResTony" för karaoke:) Jag hade jättekul och hoppas att det blir snart igen.

Idag blir en ute-dag har jag bestämt. Solen skiner och det räcker för att jag ska hållas ute:) Får se när det blir hem till Åbo. Uppsatsen måste jag iallafall skicka in inom imorgon, usch, hemskt att dela med sig av något man skrivit, som man själv tycker att är blaj! Nå, vi får väl se! Nu ska jag gå ut och gå! Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0