- Härliga vår -

Ja nu märker man verkligen att våren är här bigtime! Det är asavarmt i solen och inte direkt kallt i skuggan heller. Har hört att de har lovat ännu varmare till helgen. Perfekt! Var och varannan jag mötte idag på väg till och från skolan, log och såg allmänt belåtna ut. Trevligt med sånt tycker jag:)!

Efter skolan kilade jag in på City och köpte ingredienser till makaronilåda, frid och fröjd ända tills jag kommer hem och märker att jag inte har en form att laga  maten i! Kan man laga makkis i teflonform?

Nåja, jag får väl göra något annat då om jag inte lyckas med min ursprungsplan. Tänkte bjuda på en bild med det får nog bli en annan gång eftersom jag inte har satt in några nya bilder och inte hinner ( läs: orkar) göra det nu:) Ha en bra fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0