- Glad Påsk -

Är tillbaka i Åbo efter en trevlig kväll igår. Jättekul att se alla igen, även om besöket på Skipper's Pub var lite tröttsamt mot slutet. Men man fick ju med sig en mycket fräsch handduk som överraskningspresent. Jihuu!

Vi har just kommit in efter en lång cykeltur i det vacka vårvädret. Det är så skönt med cykel, smärtfritt kommer man fram överallt och med passlig fart så man hinner insupa omgivningen:)

Imorgon blir det vårstädning också för min del på stugan. Bära ved, jättekul! Nåja, hoppas vädret är fint så kanske man kan catcha lite bruna:)! Nu blir det långfredags myskväll på soffan. Vi har faktiskt hyrt " The passion of the Christ" såhär till påsken. Tyvärr har jag sett filmen och tycker att "pisk" - scenen är alldeles för rå och äcklig, men V hade inte sett filmen och det tycker jag nog att man ändå ska göra. Jag kommer faktiskt inte ens ihåg så mycket av filmen, kanske filmen utöver den scenen var bra? Vi får väl se:)


Ha en trevlig påsk och så får vi se när jag hittar mig framför datorn igen. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0