- Dåliga bloggsida -

Varför syns ingenting nu igen?! Jag blir så arg! Tröga, tröga bloggsida! Nå, det finns inte mycket annat att göra än att vänta att det börjar fungera igen. Jag har iallafall gjort klart franskan nu, min presentation av Garou. Han är det franskaste jag vet, eftersom baguetten redan var presenterad:).Inte hans dock, haha:)!  Ibland blir hans heshet och rassel lite väl mycket och man skule önska att han skulle hosta en gång, men för det mesta fina låtar:) Jag tycker massor om Garou's - Belle, som han sjöng i sin roll Quasimodo i "Notre Dame de Paris", den har han också fått en passa pris för. Bland annat av fransmännen vald till den bästa låten på över femtio år och en Victoire statyett. Men nu ska jag sluta innan hela mitt föredrag står på bloggen:)

Nu ut och gå, det har jag väntat på hela dagen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0