- Back to reality -

Japp, nu har jag haft en rätt lång bloggpaus här, men jag har faktiskt inte haft tid att blogga och egentligen har inget nytt hänt. Påsken börjar lida mot sitt slut, och jag måste säga att det faktiskt har varit en jättehärlig påsk iår. Vi har varit massor ute och njutit av det fina vädret och jag älskar att våren äntligen är här. Jag såg till och med en tussilago igår! ( Jo jag vet att folk redan har sett blåsippor och andra senare vårblommor, men jag är nöjd över min tussilago:) )

Igår var vi ute hela dagen och jag njöt av hundar, mammor, pappor, moffor, småsyskon, storasyskon och allt däremellan:) Idag har vi också varit rätt mycket ute, bland annat körde vi ut till Kakskerta och gick och tittade på V's gamla sommarstuga och områdena där omkring. Trevligt!

Men nu är ledigheten slut och imorgon är det tillbaka till vardagen vilket betyder två dagar skola i veckan för min del:) Ska bli skönt att aktivera sig lite, och jag måste skriva klart ( läs: börja med) statskunskaps uppsatsen! My god vad slapp jag är! Men nu ska jag kolla TV och chilla med en stor skål glass, som substitut för V då han är och spelar, hih! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0