- Njuter cement -

Alltid lika skojigt att komma hem:) Speciellt roligt är det då min lilla lillebror hela tiden kläcker ur sig en massa roliga saker. Det roligaste han sagt idag är definitivt då vi pratade om min syster E och hennes man som är på bröllopsresa till Florida och hur de njuter där. Lillebror hörde dock inte att vi sade Njuter utan hörde GJuter och sade till respons: Cement då? Haha, det kom så spontant och lät bara för roligt!

Tenten idag gick sådär, är inte direkt nöjd med vare sig tenten eller mina svar. Jag kunde mycket mera men frågorna var begränsade och så konstigt ställda att jag inte riktigt fick skriva ner den information jag hade. Men hoppas det räckte till godkänt iallafall.

Nu ska jag ta kväll och lite senare gå i bastun. Har också lovat hämta syster N från Kimito lite senare så antar att jag är tvungen att hålla fast vid det. Imrgon på morgonen blir det "frissa" hos kusinen och mot kvällen börjar uppdrag Barnvakt!

Ha en skön fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0