- Just like old times -

Hemma i Bruke igen då:) Kom hem igår på eftermiddagen med bussen. På dagen for jag och V till "reenikämppän" vet inte riktigt vad jag ska kalla det på svenska, kanske "träningslokalen", fast det låter lite konstigt. Nåja, anyway, den är helt jättepasslig och det ska bli kul att hänga där på kvällarna:) En sak jag verkligen inte kan förstå hur svårt det kan vara att spela trummor, jag menar, jag verkligen försöker slå rätt med pinnarna och stampa med fötterna på alla tre ( ! ) pedaler, men det bara inte går! Kankse mitt taktsinne inte är det allra bästa då det gäller trumrytmer..

Då jag sen på kvällen kom hem åt vi middag, syster N hade lagat mat åt hela familjen:) Jättegod rostbiff med gräddsås, tio poäng! Kring 20.00 var jag redo att träffa alla " gamla" kompisar på Portti. Helt jätteroligt att träffa alla igen:) Jag blev förvånad och samtidigt jätteglad över att så många kunde komma i och med att det hela kom ganska snabbt. Vi var säkert över tjugo stycken där och Portti hade öppet en halvtimme längre bara för att vi var där! Jei:)

Vi pratade om allt möjligt, gamla "juttun" som hände på " den gamla goda tiden" och om annat intressant som hänt:) Ett mycket intressant ämne verkade vara, tadaa: min blogg!:) Uppenbarligen var det fler än jag trodde som har kollat in den, och efter igår kan det hända att antalet läsare till och med växer;)! Vi borde oftare träffas alla såhär, tyvärr är det inte så ofta som alla är hemma samtidigt.

Idag är det också Farsdag och snart kommer moffa hit på middag och sedan ska vi alla träffas hos honom på kaffe. Jag tror att jag åker hem till Åbo först imorgon. Jag skulle egentligen åka hem idag men om jag åker med sista bussen missar jag Idols, och det går inte för sig! Så jag tror att det blir morgonbuss imorgon istället, eller eventuellt med bil med en kompis:)!

Nu ska jag fortsätta umgås här hemma:)! Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Kenny

25 stycken va vi.. ja räkna nämligen sidu!!

2008-11-09 @ 14:12:53
Postat av: e

ååh jag vill också vara med på middag och kaffe...fast jag e så trött som jag aldrig varit förr.jetlag är värre än en megakrabbis..

men seriöst...man kan int säga Reenikämppä...int ens treeni asså:) haha lol som man säger på internetspråk..nej gud är för slö nu:)haha hälsa alla!!!

2008-11-09 @ 14:16:42
Postat av: J

Reeni, treeni..lika fula ord bådatvå:)! I sa att han saknar dig idag, o att han ska krama dig o M då han ser er:) Och leka också:)

2008-11-09 @ 16:33:53
Postat av: Em

ååh jag saknar er såå.. :'(

2008-11-09 @ 17:26:28
URL: http://mperfection.blogspot.com
Postat av: J

Ja du måste komma och hälsa på snart!:)

2008-11-09 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0