- Tisdag -

Fortfarande snövitt ute, vad mysigt. Fast jag märkte igår att mina skor inte är särdeles varma, inte varma alls.
Tänka sig, igår fick jag än en gång bevisat att bussystemet i Åbo är alldeles skit!

Igår skulle jag ta en tidigare buss till jobb så att jag skulle hinna äta innan jag började, så jag ställde mig på busshållplatsen klockan fyra och väntade på att min buss skulle komma, men det gjorde den inte! Jag stod och väntade över en halvtimme på den jäkla bussen, men den kom aldrig. Till slut var jag tvungen att ta en annan buss, vilket resluterade i att jag kom till jobb cirka fem minuter innan jag skulle börja, vilket i sin tur resluterade i att jag inte hann äta! Gud så irriterande!

Idag blir det bara skola för min del och sedan hemmakväll. Brandys nya låt " Right here (departed)" är ett måste i Mp3 - spelaren! Ajöken!

Kommentarer
Postat av: e

vad kasst..men dom blev väl ockås förvånade över snön;)

2008-11-25 @ 12:03:00
Postat av: J

jo, men det har hänt förrut med samma buss...så tror nog det beror på något annat..

2008-11-25 @ 14:55:57
Postat av: mamma

hejsvejs!

Vad har du gjort nu igen? Köpt kalla vinterstövlar förståss...fast jag riktigt sa åt dig köp ordentliga på en gång och inte 10 par skit..Ni med era fötter!!! ja, hur var det med pajen?vi hörs!Krammamma

2008-11-25 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0