- Shopping -

Oho, hann inte blogga alls igår, hade full fräs på hela dagen:) Dagen började med lunch på Kåren med en kompis, sedan fortsatte jag min dag med att gå på en jätteintressant föreläsning i sociologi. Förvånad över hur en så tråkig människa kan få en att lyssna och förstå saker så bra.

Efter föreläsningen pallrade jag mig in till stan där jag satt länge på Café Brahe med två kompisar. Det är alltid lika kul att täffas och prata om allt möjligt intressant och ointressant:) By the way, chokladkakan där är bara något man måste smaka på!

Vi stannade kvar i stan och shoppade lite grann, jag hittade två tröjor, en asful mössa ( ser ut som en kotte i den, men jag kan försäkra er om att den fortfarande var bäst av alla de 1000 mössor jag provade) och fingervantar. Nu är jag rustad för hösten/vintern!

Idag blir det jobb igen, 14-21. Skulle egentligen bara vilja bli hemma och hjälpa V fixa med den nya träningslokalen han fått hyra:) Det ska bli så kul att äntligen få syssla med det vi båda älskar: musik! Jag antar att de flesta av mina lediga kvällar kommer att tillbringas där:) Jippii!

Nåväl, nu måste jag fixa frillan och välja dagens outfit:) Laters! Och Beyoncés sköna låt - If I were a boy!

                                          
                                 Jag och mitt nya hår:) Kanske inte världens bästa bild, men anyway:)!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det blev jättebra ! :D

2008-11-07 @ 16:24:21
Postat av: Nädi

PS, du köper ALLTID någo nytt du -_- ;)

2008-11-07 @ 16:25:09
Postat av: J

Tack, o nä, köper bara då jag behöv någonting:)

2008-11-07 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0