- Rent och fint -

Ojojoj vad jag har städat idag. Kan inte förstå det själv, att jag orkade med allt! Dessutom bytte jag gardiner i sovrummet och fixade om en massa saker så äntligen ser sovrummet faktiskt riktigt mysigt ut:)

Efter städningen, som jag var klar med cirka 15.00 skyndade jag mig ut så att jag skulle hinna innan det blev mörkt. Jag förde filmerna tillbaka till Makuuni och måste säga att det vark riktigt skönt att gå på en ordentlig promenad.

Då jag kom tillbaka märkte jag till min förvåning att det luktade helt jättemycket, ursäkta språket, koskit! Hur kan det göra det mitt i stan? Det skulle jag allt bra vilja ha en vettig förklaring på! Denna gång hade jag nämligen inte trampat i något!

Okej, ska väl fortsätta med kvällen nu då. V's syster kommer hit ikväll och imorgon blir det kalas. Hinner knappast skriva nå mera innan det, så ha en skön helg alla! Lyssna gärna på Tapani Kansa - Hopeinen kuu, så vet ni vad jag måste genomlida imorgon kväll!

Ps. Fotona var jättebra och jag bara väntar att få sätta in semesterbilderna i albumet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0