- Oops, I did it again -

Glömde visst att i morse berätta det roligaste som hänt sen senaste update. Jag har gjort det igen! Och med "det" menar jag: helt ovetande, i sömnen slagit min pojkvän så denne fått näsblod! Det är andra gången detta händer, men det värsta var att denna gång märkte jag knappt av det själv, utan sov bara vidare! Jag kom först på morgonen ihåg att någonting hade hänt eftersom jag hade ett vagt minne av att V pratat någonting med mig på natten. Jag frågade honomom jag gjort något och han svarade helt lugnt: " Jo, du slog mig igen". Haha, vilken hemsk flickvän jag är...:) Jag kanske ändå kan påpeka att V får näsblod väldigt lätt....

Nu blir det Päivien! ajöss!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha :D stackars Ville ! :D man får ju nästan börja anmäla dig nånstans för upprepad misshandel ;P

2008-11-17 @ 16:26:52
Postat av: J

jo, jag vet inte riktigt vad det är jag drömmer då ajg gör sånt här:) Men han verkar börja vara van..:P

2008-11-17 @ 16:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0