- Nyklippt -

Har just varit och fixat frillan lite grann. Nu är det bara färgen som fattas, den finns ännu på butikshyllan och tyvärr vet jag inte heller vilken färg jag ska ha:/ Ett litet dilemma, hoppas det löser sig snart!

Halloween idag då. En, enligt mig, helt löjlig helg där enbart Tiimari och andra utklädesaffärer går på plus, ja, och så barerna såklart. Känns fånigt att man först ska hedra de döda och sedan klä ut sig till dem:S Nåja, whatever.

Nu har jag och mina syskon, två av dem, bakat kladdkaka, eller som lillebror kallar det " Spök - kladdkaka":) Det ska smaka bra, bastun är också varm och "Pirates" filmen är placerad framför dvd - spelaren:) Där har ni min kväll:) Enjoy yours! So long! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs! Tack för att du ställt upp som Barnvakt, det gick helt bra. Och uppdraget är slutfört för denna gång..ha en bra studievecka och så ses vi igen på farsdag! Krammamma och pappa instämmer!

2008-11-02 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0