- Kvark -

Japp, det ska jag laga nu! Det är typ flera år sedan jag senast lagat det och idag fick jag riktigt "himo" på det:) Köpte hallon, grädde och kvark som bara väntar på att ajg ska svischa ihop hallonkvark:)!

Ska iväg till skolan ännu en sväng idag. Jag har en tutorträff klockan 19.30. Skulle inte alls ha lust men jag måste nog orka iväg eftersom jag inte varit så hemskt aktiv på de andra..:) Hoppas vi skulle orka ta oss iväg till lokalen efter det ännu så att jag får öva innan helgens keikka:)

Jag vill att V kommer hem nu....:(...får trösta mig med kvark så länge..:)..Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Ja, det är urenkelt och jättegott,kvark alltå, hoppas du hade det roligt på tutorträffen!Va försiktig när du rör dig i stan...och träna flitigt i reenikämppän till lördagen..Love, krammamma

2008-11-12 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0