- I sagornas värld -

Ja. där har jag verkligen levt nu under det senaste dygnet. Vi hyrde två filmer igår, " Joulutarina" och Narnias " Prince Caspian". Och jag måste verkligen säga att en bättre julfilm än " Joulutarina" får man verkligen leta efter! Den här filmen är ett utmärkt sätt att visa åt världen att  julgubben definitivt kommer från Finland:) Filmen är så trovärdig att jag måste erkänna att den fick mig att tro på julgubben igen:) Måste samtidigt erkänna att denna julfilm nog var den första av filmer starring julgubben som fått mig att gråta...

Nu på morgonen har jag sett klart Narnia. Helt ok, lite samma tjafs som förra filmen med Aslan hit och Aslan dit, men har man sett ettan kan man väl inte låta bli att se tvåan heller:)

Nu ska jag alldeles strax ta i tu med storstädningen, men först ska jag kolla igenom fotona som kom precis just. Postgubben ringde på eftersom de inte rymdes genom brevinkastet, och jag öppnade som världens charmigaste med håret på ända och endast klädd i pyjamas:)

Senare ikväll blir det övning som gäller! Ha en bra dag! Det ska jag iallfall:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0