- Argh!! -

Vilken jätteonödig dag detta har varit hittills! Åkte in till stan efter städningen cirka 13.00. Gick såklart först in till H&M och provade jackan som jag lyckligtvis hittade där. Tyvärr var den inte så bra på mej som jag hade föreställt mig så det fick vara. Kändes inte så trevligt då jag var helt inställd på att gå hem med en ny fin kappa. Sedan började jag mitt skosökande och jag kan konstatera att mina fötter tydligen inte är gjorda för att användas i skor eftersom inte ett enda par av de tusenmiljoner par jag provade passade mig! VAD ÄR UPP MED DET!? Alla andra har ju skor, hur bär dom sig åt?

Gick också en sväng i nya Wiklund, ja, världens wannabe Stockmann är, enligt mig, en passande beskrivning. de har dessutom också börjat med julfönster, lika som Stockmann. Okej, kanske Wiklund haft det förrut också, men det är i så fall först nu i år ajg har märkt av det. Nåja, hur som helst  fick jag sen helt fruktansvärt mycket i nerverna på allt och alla så jag avslutade shoppingen,  gick in i Alko och köpte min efterlängtade flaska " Beaujolais Nouveau" och sitter nu här och väntar att V ska komma hem med salladen och batongen, hih,  så att jag kan dricka ett glas av mitt nya, fräscha franska vin:)

Som pricken på i,  glömde jag mina vantar i H&M, damn it!


Mmmm:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0