- Wohoo -

NU är jag så nöjd och glad så! Flytten gick som smort, om man bortser från mina dödsjuka armar av allt bärande, och vi stortrivs i vår nya, stora rymliga lägenhet! Allting fick plats även om vi lite tvivlade på om vårt matsalsbord skulle rymmas, men det gör det! PLUS att vi har hur mycket rum som helst för det. Jag saknar inte Granö ett dugg, möjligtvis våran granne en aning, vi fick Geisha choklad som avsked av henne, hihi:)

Idag hade jag mitt inträdesförhör till ESF i Akademin, gick...hmm...sådär. Det jag hade läst kunde jag, men det jag inte hade läst, ja, kunde jag inte så bra:P Skönt att det är över iallafall! Efteråt for jag och drack kaffe med en gymnasiekompis som också skrev samma prov som jag idag:) Det var skoj! Hon ska också bli i Åbo över sommaren, ännu mera skoj!:)

Nu ska jag nog gå och köpa sjätte säsongen av Friends, DET är jag värd:)! Laters!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ojj va roligt :) ha ni fått internet nu ? Imorgon kommer vi och ser på lägenheten :D

2008-05-20 @ 19:27:21
Postat av: e

e du på sjätte du redan jag e på fjärde och jag började senare:)kram kul att du trivs

2008-05-20 @ 20:41:57
Postat av: Josefin

Joidag kommer ni Nathalie, skojigt:)! Jo sjätte säsongen, hann inte köpa den igår, så ska göra det idag!

2008-05-21 @ 09:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0