- The Golden Compass -

Den filmen såg vi på igår kväll. Det var så längesen vi hyrde något så vi for till Makuuni och hittadeinget annat "bra" än den. Tyvärr blev jag nog lite besviken, jag hade väntat mig något mer av filmen, speciellt då Daniel Craig och inte minst Nicole Kidman hade huvudrollerna. Det kändes som om man tittade på en blandning av "Narnia" och " Sagan om ringen" och filmen var lätt torr, om man säger så. V tyckte däremot om den, eller iaf mer än vad han trodde att han skulle tycka om den:)

Helt kul på Rento igår, alltid roligt att träffas då man inte setts på en tid! Idag blir det jobb, börjar 14.30 och jobbar ända tills 21.30. Undrar om jag har barnavdelning eller kvinno..hmm..Imorgon kommer min bror till oss, han ska vaktas:P Det ska bli jätteskoj! Tror vi ska åka till Äventyrsparken i Kuppis! Nu ska jag se klart sjätte säsongen av Friends, idag är typ enda dagen jag hinner se eftersom jag nu jobbar 8 dagar i sträck:) Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

joo usch! den verkar dålig den där filmen tkr jag nu när man hör hur den e så :P hehe... Får se nu OM ajg kmr, men jag tror inte det....

2008-05-28 @ 14:02:41
Postat av: e

vad avis jag e skicka hit brorsan istället..tur att n komme ren sväng iaf:)

2008-05-28 @ 18:38:56
Postat av: Alexandra

Ska ni ti Sthlm?

2008-05-28 @ 21:41:31
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: e

nä int dom men N...

2008-05-29 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0