- Packa, packa -

Så har det börjat. Packningen inför flytten. Usch, säger jag bara, lådor och damm överallt, men det är en befriande känsla att få bort alla sina saker från detta skrymsle! Igår städade jag mitt kärlskåp och kom fram till att nu ska jag börja använda det jag sparat på tills jag har en bra lägenhet. Alla mina Pentik grejs, mitt fina Taco set jag fick av syster A och hennes M till studenten och allt möjligt annat fint! Jei:)! Hittade också mitt Fondue set jag fick till julen -06 och en massa annat skoj jag glömt att jag har!

Nätet borde fungera nästa tisdag i nya lägenheten, så det är fixat. Nästa är att göra flyttanmälan och sen borde det viktigaste vara fixat. Jag börjar dock bli lite nervig för inträdesförhöret, känns osm att jag inte hinner läsa så mycket. Men jag får läsa nästa måndag ordentligt så ska det väl gå an. 

Nu ska jag duscha och sedan ska vi iväg till en Gräsvikens köpcentrum och sedan fortsätta packa. Synd att det är så kallt ute, usch! Laters! 

Kommentarer
Postat av: Emmi

Javisst är det lite roligt också att flyttpacka fast det mest är jobbigt och tidsödande. Jag hittade också en massa grejs jag glömt att jag hade. Och så slängde jag typ hälften av alla mina ägodelar - en massa tjafs som man samlat på sig och sen inte kommit sig för att göra sig av med. Lycka till :)

2008-05-14 @ 12:18:54
URL: http://emppu.blogg.se
Postat av: Josefin

Hah, jo jag vet! Man borde leka att man ska flytta flera gånger per år så sku man säkert inte hinna samla på sig så mycket konstigheter:P

2008-05-14 @ 14:04:15
Postat av: Nathalie

Ojj, :) säkert kul att få flytta till en liiite större lägenhet ;)

2008-05-14 @ 14:53:25
Postat av: Alexandra

Va roligt att ni ätligen får lite större nu. Typ, mer en ett rum lixom. Fattar inte hur ni ha kunna bo sålänge där i krypinet.

2008-05-14 @ 22:38:25
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hah, jo jag förstår inte riktigt heller hur vi har orkat bo här, NU har jag i nerverna! TÄnk dig den enda rummet FULLT med pafflådor!

2008-05-15 @ 08:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0