- Morsdag -

Idag firar vi våran mamma:) Solen lyser för fullt ute och minst 25 grader måste det vara.  Efter att vi hade uppvakta Mamma gick vi alla ut i solen och där har jag suttit ända tills nu! Jag har blivit brun, jei:)! Fast sen blev jag rädd eftersom jag inte hade solskydd och valde att gå in emellan.

Nu ska jag och syster E gå ut och gå lite grann, kanske lillebror kommer med med sin cykel. fast jag antar att han inte kommer med utan kommer att fortsätta gräva i sandhögen som han har gjort hela morgonen. Han är riktigt ett sommarbarn nu, "solrand" i nacken och skrubbsår på benen, det är lika med sommar för mig:P. Lillesyster N är i kyrkan och samlar predikningar i sitt konfirmationshäfte:P Synd att syster A inte är med här hemma:(. Nå vi ses snart!

Ikväll åker jag till stugan där V redan är, det ska bli skönt att vara där också, innan all stress med packning och flytt börjar!:) Men roligt det med! Vi hörs nästa gång jag har internet, kan inte tyvärr säga när det blir. Beror på hur snabb Sonera är med internetförflyttningar, jag anar att det kan ta en tid:/

Ha en bra Morsdag och majsommardag! Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0