- Ledig -

Morning! Värst vad tiden går fort, jag hinner inte med. Det är ju hela tiden morgon och kväll! Idag fyller iaf min kompis år, 20 år, eventuellt hinner jag träffa henne idag, eller sen senare i veckan:) Egentligen har jag inga planer för idag, men det är kanske lika bra det, det här är som lite av min semester, för sen börjar jobbet. Nästa vecka fullt med jobb och sen följande vecka 6 dagars vecka jobb...puh:) Tur att man trivs, och tur att jag har bekväma skor:)

Jag läste nyss på Aftonbladet om en pappa som skakat sitt barn till döds! Herregud säger jag! Vem kan göra något sånt!? Hur kan man tro att det hjälper att skaka barnet då hon gråter!? Det är sjuk, helt SJUKT! Barnet är ju långt ifrån färdigt utvecklat även om det är ute ur magen, och allting är ju så känsligt! Jaa, vart e vi på väg?, säger jag!

Igår köpte vi ny matta, den är mysig. Den går i gräddvitt och så finns där ränder och cirklar i brunt. Den passade bra, nu är det bara gardiner kvar då!

Nu ska jag diska, jei, och sen städa undan lite här! Laters!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Du får gardinerna vi pratade om på torsdag, eller hur, så behöver ni inte köpa!krammamma

2008-05-27 @ 14:36:36
Postat av: Nathalie

Herregud ? skakade ?! gud vilken tåntpappa !! usch, det händer ju helatiden något med barn... :/ fy vad hemskt... jag säger som dig jag, vart e vi påväg ?

2008-05-27 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0