- Jiiises -

OJ, vad tiden går alltså! Vi har inte varit hemma på över en vecka! Och mycket har hänt! Vappen gick bra, egentligen var det ganska tråkigt. Vi kom fram till att det här me krogar och festas inte är så roligt längre..hmm.. tecken på ålderdom?

Det som däremot var desto roligare var att vi nu öntligen ahr skrivit hyreskontrakt på lägenheten! Jei! Hyresvärdarna är ett gammalt par, minst 80+, ( det vill säga yngre än vår nuvarande 90:P) och är jätegulliga! De bjöd på mjöd och "tippaleipä" och var så vänliga! Så dom verkar vara bra att ha att göra med! V fick flytta över från Vepsä Esbo till Raisio så han fortsätter i samma firma och började jobba redan i måndags vilket är orsaken till att vi blev så länge i Åbo. Jag kom hem nu för att läsa lite på inträdesförhör och för att lite se över vad som eventuellt kan slängas och vad som vi behöver. Allting händer så snabbt plötsligt så jag hinner inte med känns det som!Bort från Helsingfors flyttar vi den 17.5, och jag bara väntar!

Imorgon åker jag dock hem igen eftersom syster E och mamma o syster N ska in till Åbo och kolla på brudtärneklänningstyg, och jag vill gärna vara med! Sen är det ju morsdag också på söndag så då ska jag hem och fira min käre mor!

Jag har också hunnit jobba lite i början av veckan, jätteskoj som vanligt:)! Jobb i lördag igen, tidigt, från 7..usch...nåja, det går an:)! Nu ska jag läsa lite ekonomi, great! Laters!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

kul :) Om du har någo kläder, får du gärna ge åt mig ! :D du kan ta med isåntfall till Åbolainen imoron ;)

2008-05-08 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0