- Inget nytt -

Just det, inget nytt hr, ett enda stort packande alltihopa:P...idag fortsätter vi i princip bara att packa och försöka få allt nerpackat tills V's pappa kommer imorgon och hjälper oss med ett lass:P...

Borde hinna träffa mina klasskompisar idag också, och så hade vi tänkt åka till Borgbacken lite senare. Jag skulle vilja dit innan vi flyttar, det var ungefär så vi också började då vi flyttade tillsammans, vi for till Borgacken:)

Nu är jag otroligt stressad på mitt abbonemang. Igår ringde jag och sade att det bara pipar i min telefon och begärde dom kolla felet. Hon sade att inga störningar borde förekomma men att jag skulle kolla det i stan på deras kontor. Det orkade/hann jag inte med igår så det fick vara. I nyheterna på kvällen sade dom dock att det telefonnät jag använder under dagen hade haft störningar men att det nu borde vara fixat. Men NEJ, min telefon fungerar inte ännu heller, LITE störande! Om den inte snart börjar fungera ringer jag garanterat pånytt!ÅHH!

Vet inte om jag har internet nåmera efter det här, kan vara att allt är ihop packat då:) Men isf skriver jag nästa gång nästa vecka efter att internetet funkar. Jei, hoppas allt går bra med flytten och att vi orkar bära alla saker ner från femte våningen upp till femte våningen...tur att jag ska städa:D..och tur att V har snälla kompisar som hjälper, kan eventuellt vara så att V inte har sagt vilken våning det är frågan om och att våra möbler inte rymms i hissen:D..Anyway tror jag det kommer att bli en tung men rolig lördag! JEI! Laters, eventuellt ikväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvej!
lycka till
synd att inte pappa och jag kan hjälpa er nu, när ni så väl skulle ha behövt oss..:( sorry, vi är på tuman hand då och njuter....vi får väl hjälpa till med andra sysslor om det behövs senare.Hälsa V.Krammamma!

2008-05-15 @ 09:55:19
Postat av: Josefin

Jo, det är lugnt! Nog fixar vi det, bara man har ordning med sig:) Och det borde vi ha nu, allt e noga organiserat! Nu iväg på kaffe!hörs!

2008-05-15 @ 11:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0